zaterdag 9 maart 2013

LOTD: Boom.

 Allereerst: de review van mijn 88 palette staat nog niet online, want ik wil er graag eerst een paar looks mee maken voordat ik er iets over schrijf.
              Ik was dus wat aan het vogelen, toen deze look opeens ontstond:


Ik heb dus mijn 88 palette gebruikt. Er zit een turqouise-groene kleur in mijn crease en flink omhoog. Aan de buitenkant van mijn ooglid en een beetje in mijn crease zit een donkergroene kleur. De turquoise kleur heb ik naar boven geblend met de lichtste highlighter. Diezelfde kleur heb ik ook in mijn binnenste ooghoek aangebracht. De groene kleuren zaten voor een groot deel al over mijn ooghoek, maar dichter naar mijn binnenste ooghoek was het nog leeg, dus daar heb ik geen aangebracht. Deze heb ik in het groen geblend met een hele felle geelgroene kleur.
  


Toen ik bij de onderkant kwam, had ik zit in nog meer kleur, dus besloot ik daar magenta te doen. Ik heb de lijn aan de binnenkant dun gemaakt en goed geblend, naar het einde toe is hij wat dikker. Ik heb een zwarte oogschaduw gebruikt om een beetje een wing te maken, die net onder het groene loopt. aan de onderkant daarvan zit meteen de roze kleur.

Ik heb de Miss Sporty Incrediball mascara gebruikt, op aanraden van Vera van veracamilla.nl. Het is inderdaad een erg fijne mascara :)

Waarschijnlijk komt morgen het 88 palette-artikel online, maar ik kan nog niks beloven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten