zondag 10 maart 2013

Review: 88 Bronzed Glow palette!

Eindelijk... de review!

O mijn god. Ik weet het, ik ben erg laat, nu pas mijn eerste 88 palette, maar wat ben ik er blij mee...
Dit is hem. Hij is zo mooi! Er zitten veel bruin-goud-en-bronstinten in, maar ook een paar heel mooi gekleurde. De kwaliteit is, zoals ik al wel verwachtte, zupergoed. Sommige oogschaduws zijn heel erg zacht, zoals de zwarte, deze kwam ook stuk aan. Hierdoor lag in elke andere pan een beetje zwart en moest ik hem gaan stofzuigen. Sommige kleuren zijn wat harder, maar nog steeds erg mooi gepigmenteerd.

Zoals jullie gister al hebben kunnen lezen, heb ik deze look ermee gemaakt:


Ik heb de fucsia kleur gebruikt uit het rijtje met vreemde bruine overspray. Deze kleur is erg mooi! De gele en de groene kleur waren ook erg mooi gepigmenteerd en makkelijk om mee te werken.

De highlighters zijn ontzettend mooi, al is die van mij hier een beetje groen omdat er al een beetje groen op mijn vingers zat...

Ik ben verliefd. Ik heb geen swatches gemaakt, want om ze nou alle 88 te swatchen leek me een beetje veel,  dus als jullie nou zeggen welke jullie graag willen zien, zal ik ze proberen te swatchen c:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten