maandag 18 februari 2013

Review: Maybelline Dream Fresh BB Cream

Vandaag heb ik een review over iets waar ik in ieder geval erg enthousiast over ben: de BB Cream van Maybelline.

De Cream zit in een tube, loopt over van boven de kleur die je hebt naar onder wit, en aan de bovenkant loopt hij rond. De tekst is wit met roze details, ik vind hem er erg lief en leuk uitzien.

De BB Cream belooft 8 dingen te doen voor je huid:

1. Creates a natural glow: Het zegt een mooie natuurlijke glans te geven, dus dat je mooi gaat glimmen, maar niet te extreem. Ik vind dat hij hier erg goed in is, het is een niet te vettige, crèmige substantie en hij matteert bijna, maar dus met die glow. Dit is erg mooi.

2. Comliments skin-tone: Ik weet niet precies wat ze hier mee bedoelen... Maar als ik deze BB Cream op heb, zie ik er een stuk gezonder uit, ik weet niet of het door die glow komt of door de kleur, maar dat vind ik er echt heel fijn aan.

3. SPF 30 UV Protection: Kijk, hier word ik blij van. Dit zit in alle BB Creams, maar het is ook zo belangrijk. Door de zon wordt je gezicht gewoon echt 'lelijker', je krijgt pigmentvlekjes en rimpels, voorla rondom je ogen. Als je dus een SPF gebruikt ga je dit zoveel mogelijk tegen. Wel moet je met SPF in je foundation oppassen, want als je een foto maakt word je erg bleek, omdat SPF heel veel licht reflecteert.

4. Hydrates all day: Ook zo fijn. Mijn huid is vooral in de winter erg droog, en door het feit dat deze BB Cream hydrateert ziet je huid er een stuk zachter uit, ook dit zorgt ervoor dat je er gezonder uitziet.

5. Blurs Imperfections: Tsja... De BB Cream is erg dun, en heeft niet echt een erg goede dekking... Ik bedoel, als je een paar puistjes hebt is het niet genoeg, maar als je bijvoorbeeld alleen een rode neus hebt ofzo dan is het ruim voldoende.

6. Oil free, non-greasy: Ik werd blij toen ik dit zag. Als er veel olie zit in iets wat je op je gezicht smeert, kan je daar puistjes van krijgen, of zoals ze dat in het engels zo mooi zeggen, it can break you out. Dus het is ergfijn dat deze BB Cream niet vettig is, ook omdat het er dan minder vet uitziet op je huid.

7. Looks visibly smooth: Klopt. Ik weet niet hoe hij het doet, maar hij doet het. Je huid wordt er erg egaal door, door de kleur maar ook omdat het de gaatjes 'opvult' ofzo, maar het verstopt je porïen niet... Dat is dan wel weer mooi.

8. Feels fresh: Ook dit klopt. Normaal als ik foundation op heb voelt het echt heel 'cakey', met deze voelthet echt alsof je niks ophebt. En omdat hij ook een beetje matteert hoef je er eigenlijk geen poeder overheen te doen, dus dan lijkt het nog meer alsof je gewoon alleen je dagcréme op hebt gedaan.


Nou, ik ben erg tevreden! Deze BB Cream kan natuurlijk niet tippen aan de Aziatishe BB Creams, maar doet wel erg zijn best! Het is niet echt een budget BB Cream, maar hij is ook niet duur.

De BB Cream kost 10,00 Euro en is gewoon te koop bij Kruidvat en Etos.

Willen jullie nog ergens anders een review van zien? laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten