maandag 25 februari 2013

LOTD: Happy groen


Ik weet dat ik snel hiervoor al een LOTD heb geplaatst, ik hoop dat jullie het nog wel leuk vinden C: Ik heb deze look gemaakt met het Catrice oogschaduwpaletje in 060, een paletje met 2 groene, 1 gele en een paarse kleur. Het is voor Catrice een erg fel paletje, en de kleuren zijn zeker voor de prijs ontzettend mooi gepigmenteerd.














Ik heb de donkergroene kleur gebruikt in mijn outer V  en in mijn crease. Ik heb hem heel zachtjes naar halverwege mijn ooglid geblend om daar een lichtere kleur te krijgen. Daarnaast, dus op de binnenste helft van mijn ooglid, heb ik de groene kleur aangebracht. Deze is echt heel erg mooi gepigmenteerd, hij is erg fel, maar dat zie je niet zo mooi op de foto's.















In mijn binnenste ooghoek leek het me wel leuk om een felle gele kleur te doen, voor een beetje pop. Als laatste heb ik nog een beetje van de donkerste groene kleur langs mijn onderste wimperrand aangebracht. Als je echt voor een partylook wil gaan, kan je die vervangen door het paars, maar ik vond het zo wel mooi, en zo zou ik hem ook nog naar school dragen. Veel succes!

2 opmerkingen: