woensdag 6 februari 2013

Review: Zwitsal parfum

Sorry, ik heb de laatste week bijna niets geplaatst, ik had het erg druk, maar nu heb ik toch een artikel voor jullie!
Laatst bedacht ik dat ik wel erg graag een parfum wilde, maar ik wist niet welk. Ik wilde niet meteen een erg dure of een te goedkope, en natuurlijk moest hij lekker ruiken. Aangezien ik (nog) niet erg veel van parfums afweet, leek het me het beste om te gaan voor het parfum wat ik al een tijdje wilde hebben: het Zwitsal parfum.
Het parfum is goed betaalbaar en gewoon bij Kruidvat en Etos te vinden. Je koopt het in een doosje in een blik. De flacon is erg simpel, er zit 95 milliliter in en de spuitdop geeft een hele fijne nevel.
         En dan de geur... hemels. Ik ben altijd helemaal gek geweest vooral op de geur van Zwitsal, in shampoos, crémes en talkpoeder. Toen ik dus een tijde terug hoorde dat ze een parfum hadden, moest ik hem gewoon hebben.
           Het parfum ruikt precies naar Zwitsal, als je hem opdoet is hij een beetje 'scherp' maar na een tijde wordt het een hele zachte en zoete geur. Echt een hele grote aanrader!

4 opmerkingen:

  1. Heee, ik ben superdol op zwitsal!
    Zou je lid willen worden /een kijkje op mijn blog willen doen.
    Liefs,
    http://mybeautyglitters.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk! je bent de eerste reactie die ik lees! en ja, natuurlijk! blijf je mij ook volgen?
      xxxxx

      Verwijderen
    2. Tuurlijk! Zou je me willen volgen via bloglovin? Ik heb een knop op me website. Ik ga je volgen! xoxo
      Ps: Die eerste reactie's zijn altijd leuke verassingen ;)

      Verwijderen